Atgriešanas politika
Versija: 2024. gada 6.jūlijs
Aicinām rūpīgi iepazīties ar VIRSŪ SIA Pakalpojumu atgriešanas noteikumiem un nosacījumiem (turpmāk – Atgriešanas politika), pirms uzsākt Mājaslapas un/vai Pakalpojumu izmantošanu.
1. INFORMĀCIJA
Atgriešanas politikas mērķis ir informēt Patērētāju par tā tiesībām, iespējām un variantiem atgriezt iegādāto Pakalpojumu.
Šis dokuments ir papildinājums Distances līguma un Mājaslapas izmantošanas noteikumiem.
2. PAKALPOJUMA ATGRIEŠANAS IESPĒJAS UN VARIANTI
Pakalpojumu iespējams atgriezt apmaiņā pret jaunu tādu pašu pakalpojumu gadījumā, kad tas Pakalpojuma ražošanas un / vai piegādes procesa ietekmē ir saņemts ar produkts fiziskiem bojājumiem un / vai vizuāliem defektiem (turpmāk tekstā - brāķis).
Brāķa gadījumā nepieciešams nekavējoties fiksēt konstatēto problēmu fotoattēlā un iekļaut to sūdzības rakstveida pieteikumā.
Pakalpojuma atgriešana attiecas uz fizisku produktu, kas aprakstīts Distances līguma un Mājaslapas izmantošanas noteikumos.
Pakalpojumu nav iespējams atgriezt apmaiņā pret samaksāto naudu.
3. PAZUDIS SŪTĪJUMS
Gadījumā, ja konstatēts, ka sūtījums nav pienācis norādītajā provizoriskajā piegādes termiņā, aicinām vispirms sazināties ar piegādes pakalpojumu sniedzējo, lai uzzinātu, kad plānota piegāde un citu saistošu informāciju..
Gadījumā, ja konstatēts, ka sūtījums ir pazudis ceļā, aicinām ar rakstveidā noformētu iesniegumu vērsties pie Pakalpojuma sniedzēja, to nosūtot uz Pakalpojuma sniedzēja juridisko adresi vai e-pasta adresi, izmantojot drošu elektronisko parakstu, ne vēlāk kā 10 dienu laikā no norādītā provizoriskā Pakalpojuma piegādes termiņa. Pakalpojuma sniedzējs un trešā persona, kas atbildīga par produkta drukāšanu un nosūtīšanu Patērētājam, izmeklēs gadījumu individuāli. Ja tiks apstiprināta sūtījuma pazušana, Pakalpojuma sniedzējs nodrošinās jauna pasūtītā produkta piegādi bez papildu maksas Patērētājam..
4. ATTEIKUMA TIESĪBAS
▪ Patērētājs pēc Pakalpojumu iegādes nevar izmantot Pakalpojuma pirkuma atteikuma tiesības saistība ar to, ka Pakalpojuma sniedzēja piedāvātie Pakalpojumi atbilst Latvijas Republikas Ministru kabineta (turpmāk - MK) noteikumiem Nr.255 “Noteikumi par Distances līgumu” 22. Pantā minētajiem atteikuma tiesību izņēmumiem:
5. SŪDZĪBU IZSKATĪŠANAS KĀRTĪBA
▪ Gadījumā, ja Patērētājam ir pretenzijas par Pakalpojuma kvalitāti, t.i., defektiem, kas veidojušies Pakalpojuma ražošanas vai piegādes rezultātā, Patērētājs ir tiesīgs ar rakstveida noformētu iesniegumu vērsties pie Pakalpojuma sniedzēja, to nosūtot uz Pakalpojuma sniedzēja juridisko adresi vai e-pasta adresi, izmantojot drošu elektronisko parakstu, ne vēlāk kā 10 dienu laikā kopš Pakalpojuma saņemšanas dienas.
▪ Pakalpojuma sniedzējs 10 (desmit) dienu laikā izskata saņemto sūdzību un gadījumā, ja Pakalpojumu sniedzējs uzskata sūdzību par pamatotu, viena mēneša laikā no minētās sūdzības saņemšanas dienas veic visas nepieciešamās darbības, lai Patērētāja sūdzībā minēto novērstu.